کاور مبل تشریفات

طراحی و تولید تضمینی انواع کاورمبل ژلاتینی |ژله ای|طلقی| پارچه ای

کاور مبل تشریفات

طراحی و تولید تضمینی انواع کاورمبل ژلاتینی |ژله ای|طلقی| پارچه ای

کاور مبل تشریفات


ضرورت استفاده از کاور مبل :


درجوامع امروزی مبلمان فقط بعنوان یک کالای لوکس و تجملاتی به حساب نمی آید بلکه جزو لوازم ضروری منزل شده ، تاهمین چندسال پیش اگر در خانه ای مبل وجود داشت تنها در اتاق پذیرایی یا (مهمان خانه) گذاشته می شد ودرتمام طول سال نیز ملحفه های سفید رنگی روی  آن پهن می کردند طوری که اعضای خانواده حق استفاده از آنها را نداشتند مگر زمانی که مهمان غریبه ای برای آنها می آمد .

ولی امروزه اکثر خانواده ها اصطلاحا مبل نشین شده اند و حتی برای بعضی ها مبلمان کارکردهای دیگری نظیر میز غذاخوری ، تخت خواب ، میز کار و ... نیز پیدا کرده است

بنابراین با توجه به وجود گرد وغبار، آلودگی هوا ، دوده حاصل از پخت وپز ، اسباب کشی و کثیف شدن هنگام پذیرایی از مهمانها و همینطور با به کار انداختن سیستم های گرمایشی به خصوص شوفاژ بخاری و شومینه و آبگرمکن در خانه ها اگرچه فضای گرم و راحتی را در فصول سرد سال خواهیم داشت اما بدنبال آن معضلات دیگری هم برای خانم خانه پیش خواهد آمد

در واقع گرم شدن محیط توسط این نوع منابع بخصوص شومینه ، باسوختن ذرات موجود درهوا درنهایت ایجاد لایه ای از دوده روی لوازم دکوراسیون خانه همراه است که البته این مشکل در مورد بعضی از لوازم و سطوح مانند پرده ها و دیوارها که قابل شستشو بوده نگرانی خاصی به همراه ندارد ولی برای دیگر لوازم ازجمله مبلمان پارچه ای که امکان شستشو با آب و مواد شوینده  به طریقه معمول وجود ندارد مجبوریم این سیاهی ها را با پارچه ای آغشته به مواد مخصوص شستن فرش و مبل تمیز کنیم که چندان کارساز نبوده و پارچه مبل به مرور زمان جلوه اولیه خود را از دست داده و به اصطلاح چرک مرده می شود و این کار همچنین باعث تغییرشکل و حالت دادن فوم و اسفنج مبل و در نهایت نشست کردن آن می شود .

تمام این تفاسیر،دلایل قانع کننده ای برای استفاده از پیراهن مبل  ،کاور مبل ،(روکش مبل) به شمار میروند .

ودرکنار همه اینها هزینه های سنگین تعمیرات و خرید ، ضرورت استفاده از پیراهن مبل و کاور مبل را دو چندان میکند. 

حتی در صورتیکه هزینه خرید مبلمان جدید برای شما مطرح نباشد باز هم شما به پیراهن مبل یا کاورمبل نیازدارید چون همه دوست دارند که از مهمان هایشان برروی مبلمان تمیز و شیک پذیرایی کنند نه مبلمانی که حتی مدت زمان زیادی از خرید آن نگذشته ولی کثیف ، لک و خراب شده است .  


برای بازدید از نمونه کارهای انجام شده به صفحه نمونه کارها در سربرگ بالای صفحه مراجعه کنید یا  اینجـــــا  کلیک کنید


هرگونه کپی برداری شرعا و قانونا مجاز نیست و از طریق واحد حقوقی قابل پیگیری می باشد
 استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع و دادن لینک فعال مجاز میباشد  :  

                                                                 T a s h r i f a t . b l o g . i r





پیراهن مبل پارچه ای 


از آنجایی که تعمیرات و تعویض پارچه های رومبلی به  اصطلاح رویه کوبی هزینه های بالایی دارد و انجام آن حتی هرچند سال یک بارنیز برای همه خانواده ها امکان پذیر نیست و پس از انجام این کار  مجددا در مدت زمان کوتاهی دوباره مبلمان به وضعیت قبل دچار می شود  . و کاربرد مواد پاک کننده به کهنه شدن زودرس و از دست رفتن رنگ و لعاب اولیه پارچه و نشست کردن فوم مبل می انجامد در چنین شرایطی بهترین راه کاربرد پیراهن مبل است به خصوص در صورتیکه رنگ پارچه مبلمان روشن باشد . 
هنگامی که موضوع پیراهن مبل مطرح میشود ، ذهن اغلب افراد به پیراهن مبلی با پارچه های ساده و کم ارزش ملحفه ای و محیطی سرد و بی روح که حاصل کاربرد آنهاست معطوف میشود . حال آنکه شما میتوانید برای سرویس مبلمان خود پیراهن مبلی با پارچه های طرح دار ، با کیفیت وشکیل که به لحاظ طرح ورنگ با محیط منزل شما هماهنگی دارند استفاده نمایید. 
اگر از پارچه ای با جنس مرغوب وزیبا برای این منظور استفاده کنید و پیراهن مبل شما با دقت و به اندازه مبل دوخته شود شما میتوانید از آن حتی با وجود داشتن مهمان نیز استفاده کنید . 
تنوع نوع وجنس پارچه ها بسیارزیاد است ولی باید توجه داشته باشید که هر پارچه ای مناسب هر چیزی نیست . پارچه های پیراهن مبل  که معمولآ از نوع پلی استر یا تلفیقی از پلی استر و نخ با درصد مشخص یا  ترمه میباشند  باید مقاوم به شستشوبوده  وآبرفت نداشته باشند . متآسفانه جنسهای تقلبی که از لحاظ  طرح و رنگ شبیه آنها هستند بسیار زیادند اما از لحاظ کیفیت بسیار متفاوتند که هر کسی قادر به تشخیص آن نیست. 
پیراهن مبل تشریفات جهت سهولت شما مشتریان گرامی جدیدترین طرح ها و رنگ های این پارچه ها را که مخصوص دوخت پیراهن مبل میباشد ارائه مینماید .


برای بازدید از نمونه کارهای انجام شده به صفحه نمونه کارها در سربرگ بالای صفحه مراجعه کنید یا  اینجـــــا  کلیک کنید


هرگونه کپی برداری شرعا و قانونا مجاز نیست و از طریق واحد حقوقی قابل پیگیری می باشد
 استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع و دادن لینک فعال مجاز میباشد  :
  T a s h r i f a t . b l o g . i r