کاور مبل تشریفات

طراحی و تولید تضمینی انواع کاورمبل ژلاتینی |ژله ای|طلقی| پارچه ای

کاور مبل تشریفات

طراحی و تولید تضمینی انواع کاورمبل ژلاتینی |ژله ای|طلقی| پارچه ای

کاورمبل ژلاتینی یا طلقی :

 

 

 

پیراهن مبل ، روکش مبل ، کاورمبل ژله ای (طلقی یا ژلاتینی) :

 

 

 

با توجه به گسترش صنعت چوب ومبلمان وتولید مدلهای متنوع وطراحی های هنرمندانه وزیبا ، کمتر کسی پس از جستجووانتخاب سرویس مبلمان درفکر نگهداری ومحافظت ازآن نیست . زیرا مبلمان بخش قابل توجهی از زیبایی منزل شما راشامل می گردد.

 

 

به دلایلی که ذکر شد اغلب افراد حاضر نیستند مبلمانی را که با این حساسیت ومتناسب با دیزاین وهارمونی محل زندگی خود تهیه کرده اند را زیر پارچه ای که کل آن را میپوشاند قرار دهند و از طرفی نمی خواهند چیزی که با این وسواس تهیه کرده اند به سادگی خراب و کثیف شود و در مدت کوتاهی جلوه خود را از دست بدهد.

 

 

بهترین راه برای این افراد که هم از مبل در مقابل گردوغبارو ریختن مایعات ودوده حاصل از (آلودگی هوا ، وسایل گرمایشی ،پخت وپز) محافظت کنند وهم هماهنگی ودکوراسیون محیط را تغییر ندهند واز نمای زیبای مبلما نشان لذت ببرند استفاده از کاور مبل ژلاتینی است.

 

 

به دلیل این مزیت ها امروزه استقبال بی نظیری ازپیراهن مبل ژلاتینی (طلقی- ژله ای)شده است.

 

 

 

کاور و پیراهن مبل ژلاتینی چیست ؟

 

 

 

طلق های نرم و شفاف یا به اصطلاح شیشه ای  از جنس pvc هستند که طبق شکل مبل و صندلی  شما پس از الگوبرداری برش خورده و دور تا دور آن نواردوزی می شود .

 

 

شما با استفاده ازپیراهن مبل ژلاتینی ، کاورمبل ژلاتینی (طلقی یا ژله ای) ضمن داشتن تمیزی و محافظت ازمبل ، نمای زیبای مبلمانتان را هم دارید ونه تنها با کشیدن کاور ژلاتینی از زیبایی ان کاسته نمی شود بلکه دو چندان نیزمی گردد .

 

 

از دیگر مزایای کاور یا پیراهن مبل ژلاتینی سهولت در تمیز کردن آن میباشد که توسط یک پارچه نم داربه سادگی امکان پذیر است همچنین عدم نفوذ گرد و غبار و مایعات از قبیل آب ، قهوه ، چای ، مرکبات و غیره . . .

 


 

 کاور مبل طلقی

 

 ضمناً  کاور مبل ژله ای ، طلقی  گزینه مناسبی برای افرادی که ازحیوانات خانگی نگهداری می کنند محسوب میشود

 


قیمت کاور مبل

عموما با توجه به سرویس مبلمان قیمت کاور مبل تعیین می گردد و قیمت واحدی را با تنوع موجود در صنعت مبلمان نمی توان ارایه داد .

مبلمان از لحاظ تعداد و نوع (مثلا استیل ، L یا شزلون یا ... ) و همچنین کاربری و شکل مبل ( از نظرتعداد الگوبرداری ) و نوع جنس انتخابی متفاوت است و در قیمت تمام شده کاورمبل تاثیرگذار است .

جهت دریافت مشاوره و راهنمایی درمورد قیمت کاور مبل ژله ای یا طلقی با ما تماس بگیرید .

 

 

 

 

 محصولات ما (کاور طلقی یا ژلاتینی)

 

 

در شرکت تولیدی کاور و پیراهن مبل تشریفات سعی شده تا علاوه براستفاده از جنس مرغوب و درجه یک مخصوص و مناسب کاور مبل  که قابل شستشو و حتی اطو میباشد و در برابر حرارت و کشیده شدن مقاوم بوده و به هیچ عنوان پاره نمی شود و شفافیت خود را حفظ میکند جهت اطمینان مشتریان گرامی ضمانت 2 ساله در نظر گرفته شده و برای سهولت در جا زدن و درآوردن کاورهای ژلاتینی در پشت آنها زیپ تعبیه میگردد . 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد کاور ژله ای مبل و آگاهی از نحوه انجام کار و همچنین قیمت کاور مبل ژله ای به وبسایت کاور مبل تشریفات مراجعه کنید

 

 
برای بازدید از نمونه کارهای انجام شده به صفحه نمونه کارها در سربرگ بالای صفحه مراجعه کنید یا  اینجـــــا  کلیک کنید

 

 

 

 جهت عضویت درکانال پیامرسان ایتا کلیک کنید کانال کاور مبل

 جــهت عــضویت در کانال سروش ما کلیک کنید کانال سروش

 جــهت عــضویـت در کـانال تلگرام ما کلیک کنید تلگرام

       هرگونه کپی برداری شرعا و قانونا مجاز نیست

استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع و دادن لینک فعال مجاز میباشد  :
  T a s h r i f a t . b l o g . i r